[quote author=Bart Pluijms link=board=nlpraat;num=1127517339;start=30#37 date=10/19/05 at 16:52:13]Nou... als grote fan van A&O... is dit dan ook echt het laatste album dat ik heb gekocht... Latraviata vond ik al wat minders... maar dit is echt werkelijk nix!
A&O deed me altijd denken aan een vleugje historie, een knipoog naar de werkelijkheid een terugblik naar de oude tijden en dat alles met een enorme glimlach...
Mensen... ik heb het nieuwe album doorgebladerd... En ik heb dus werkelijk een uur alleen maar kunnen uitbrengen... "Dit is werkelijk om te janken"... Ik heb 'm sinds vrijdag, het is nu woensdag en ik heb het album nog niet gelezen. Ik ben het ook niet van plan... Het gaat zo regelrecht de kast in... Ver weggestopt achter de albums die wel de moeite waard zijn om te lezen!
Uderzo moet zich schamen dat hij dit doet met zijn "kindjes". En ik denk dat ik nix verkeerds zeg met de woorden "Goscinny draait zich om in z'n graf" en dat doet ie vast niet 1 keer... Uderzo vernietigt Goscinny's en zijn eigen kinderen, waar ze groot mee zijn geworden... Waar Goscinny groot mee is gebleven en waarmee Uderzo zijn eigen ondergang schrijft... uhm... neeh "verzint"!
@Hans... succes met het schrijven van die samenvatting... Ik denk dat je in plaats van de samenvatting beter een screenshot van de Poll kan opnemen... dat zegt genoeg.[/quote]
Latraviata was nog een van Uderzo's beste creaties (van Uderzo alleen dan he)
Uderzo had gewoon iemand in de hand moeten nemen en niet zelf van die rare verhaaltjes verzinnen. En dan ook nog die nieuwe namen
Maaruh weet iemand dat verhaal met het lente-mannetje in het pretpakket nog? Was dat Uderzo's inspiratie-bron voor zijn eigen reeks?